Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

"ΦΩΝΑΖΕΙ Ο ΚΛΕΦΤΗΣ"

Μια ταινία του Γιάννη Δαλιανίδη από τη Φίνος Φιλμ το 1965.Το σενάριο είναι του Γιάννη Δαλιανίδη. Η φωτογραφία του Παύλου Φιλίππου.Παίζουν οι ηθοποιοί:Ντίνος Ηλιόπουλος, Διονύσης Παπαγιαννόπουλος, Ρένα Βλαχοπούλου, Ανδρέας Ντούζος, Νινή Τζάνετ, Νικήτας Πλατής κ.ά.
Α' ΔΙΑΛΟΓΟΙ
Ηλιόπουλος:Στρατηγάκο μου. Είναι όλοι κλέφτεεες. Λωποδύτεεες.
Παπαγιαννόπουλος:Κάτσε, καλά, ρε, γιατί θα σε τσακίσω.
Ηλιόπουλος:Εμένα θα τσακίσεις;Τους κλέφτες να τσακίσεις.Τον αξιότιμο κύριο κουνιάδο σου, που έχει κατακλέψει τον οργανισμό.
Παπαγιαννόπουλος:Πως το λεσ αυτό ρε;Πως το ξέρεις;
Ηλιόπουλος:Εγώ το λέω;Τα βιβλία το λένε.Έλεγχο δεν κάνω;
Παπαγιαννόπουλος:Και βρήκες ατασθαλίες στα βιβλία;
Ηλιόπουλος:Ουουου...Μύλος γίνεται στον οργανισμό, στρατηγάκο μου. Ο κλέψας, του κλέψαντος, τον κλέψαντα, τω κλέψαντι, ω παλιοκλέφταροι και παλιοκλεφταραίοιοιοι.
Παπαγιαννοπουλος:Μη φωνάζεις, ρε!Μη φωνάζεις!
Ηλιόπουλος:Μα τόσο κορόιδο είσαι στρατηγάκο μου;Πως στη σκάσανε έτσι;
Παπαγιαννόπουλος:Θα σου έρθει καμιά ξανάστροφη, μ' ακούς;Μη με λες στρατηγάκο μου.
Ηλιόπουλος:Ωραία. Σόλωνα.
Παπαγιαννόπουλος:Ούτε και Σόλωνα.
Ηλιόπουλος:Σολωνάκο μου, Σολωνάκο μου.
Β' ΔΙΑΛΟΓΟΙ
Πλατής:Βρε καλώς τον Τιμολέοντα.
Ηλιόπουλος:Ανακρισούλα; Ανακρισούλα έχουμε πάλι;
Πλατής:Τι ανακρισούλα βρε αδερφέ.Κουβεντούλα θα κάνουμε. Κατ' αρχήν πες μου, πως πέρασες χθες το βράδυ;
Ηλιόπουλος:Πολύ ωραία. Με βάλαν σε κάτι σανίδες ίσιες και κοψομεσιάστηκα, αλλά κατά τα άλλα πέρασα ωραία. το μόνο, που ερόντουσαν κάθε λίγο και με ξυπνούσανε.Στις 11, στις 12, στη 1, στις 2, στις 4 το πρωί...Κατά τα άλλα, κοιμήθηκα θαύμα!
Πλατής:Από φαί πως πήγαμε;
Ηλιόπουλος:Α...έφαγα πολλή λακέρδα.Είναι φαίνεται η σπεσιαλιτέ του καταστήματος.
Πλατής:Σ' αρέσει η λακέρδα:
Ηλιόπουλος:Η δόση ήταν βέβαια λίγο ισχυρή, αλλά κατά τα άλλα ευχαριστήθηκα λακέρδα.
Πλατής:Νερό ήπιες;
Ηλιόπουλος:Ζήτησα, αλλά μου είπανε ότι θα μου δώσουνε, μόλις ομολογήσω που έχω κρύψει τα βιβλία.
Πλατής:Ποιός το είπε αυτό;
Ηλιόπουλος:Ο κύριος υπαστυνόμος.Με πέθανε στη δίψα. Κατά τα άλλα όμως, ήταν ευγενέστατος κύριος.
Πλατής:Έπρεπε να ζητήσεις εμένα.
Ηλιόπουλος:Όχι, δεν ήθελα να σας αναστατώσω, κύριε διοικητά.Μου έχετε εξασφαλίσει τόσες ανέσεις εδώ μέσα, ώστε δεν ήθελα να κ'άνω κατάχρηση της καλοσύνης σας.
Γ'ΔΙΑΛΟΓΟΙ
Βλαχοπούλου:Βρε παιδάκι μου, μαλάκωσε λίγο τις ιδέες σου.ράτα και λίγο πισινή.Ηλιόπουλος: Με συγχωρείτε δυσκολεύομαι να σας παρακολουθήσω.
Βλαχοπούλου:Δεν ξέρεις τι θα πει πισινή;Πισινή θα πει διπλωματία.Όλοι οι έξυπνοι άνθρωποι σήμερα χρυσέ μου, κρατάνε πισινή.Τελείωσε.Πάρτο απόφαση.Ζούμε την εποχή των πισινών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου